Thursday, October 05, 2006

Suhana Sidik sebagai emcee berjaya. Well Done!

I have survived the endurance test. I have managed to become an emcee for a session with MD. It was tough, but I manage to outlive the day unharm.

It is a day I can be proud of. I might not be the best emcee, they might not call me for a comeback, but at least, I can talk about the experience. I’ve done it! I even threw in 2 of my own question/comment while I was at it. Gila kuasa betul la.

So freaking pissed. Iperintis still haven’t resolved my problem. Dey… I need to check my email la. Dah 3 hari dah ni. Poyo sungguh mereka ini.

3 comments:

Anonymous said...

citer rafflesia 2 tu...ape kesudahannya,ek???
hehe.cam tak de kene mengena lak tu post ni.tapi...aku memerlukan jawapan segera.

Suhana Sidik said...

Kesudahannya? Takkan ada...hehe.. ada surprise. Orang yang tiada akan ada kembali. Ahaks...

Wei.. asal Raflesia rating tak naik ni. Gi la ajak kengkawan menonton. Hehe.. Rita dah tak hot ke?

Anonymous said...

hehe.sejak adengan 'tarik tali' tu...agak kureng sket.tp,aku tak kisah sgt pasal dier.yg pelik camne jalaluddin tu leh idup balik.bgn dr kubur ke?? huhu.